Τι είναι ο Σχεδιασμός Ιστοσελίδων ;
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων είναι η διαδικασία σχεδιασμού, σύλληψης και διευθέτησης περιεχομένου στο διαδίκτυο. Σήμερα, ο σχεδιασμός ενός ιστότοπου υπερβαίνει την αισθητική για να συμπεριλάβει τη συνολική λειτουργικότητα του ιστότοπου. Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων περιλαμβάνει επίσης εφαρμογές ιστού, εφαρμογές για κινητά και σχεδιασμό διεπαφής χρήστη.
Γνωρίζατε ότι ο σχεδιασμός ιστοσελίδων μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην απόδοσή σας σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google; Αυτό το άρθρο θα σας δώσει μερικές χρήσιμες πληροφορίες για το πώς να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που όχι μόνο φαίνεται καλός, αλλά λειτουργεί σωστά και κατατάσσεται υψηλά στην αναζήτηση.
Βρίσκοντας έμπνευση
Οι σχεδιαστές αναζητούν έμπνευση παντού. Ακολουθούν μερικοί από τους καλύτερους ιστότοπους που θα σας βοηθήσουν την δημιουργικότητα σας:
Επιλέγοντας ένα εργαλείο σχεδίασης ιστοσελίδων
Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι για να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο: χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή για υπολογιστές ή χρησιμοποιώντας ένα Website Builder. Το εργαλείο που αποφασίζετε να χρησιμοποιήσετε θα διαφέρει σημαντικά ανάλογα με το μέγεθος της ομάδας σας, τον προϋπολογισμό σας και τον τύπο του ιστότοπου που θέλετε να δημιουργήσετε και τις τεχνικές απαιτήσεις του.
1. Εφαρμογή για υπολογιστές
Οι εφαρμογές για υπολογιστές απαιτούν από τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν τη σχεδίασή τους και να την στείλουν σε μια ομάδα ανάπτυξης, η οποία μπορεί στη συνέχεια να μετατρέψει τη σχεδίαση σε κώδικα. Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές επιφάνειας εργασίας για το σχεδιασμό ιστότοπων είναι το Photoshop και το Sketch.
Συνήθως, αυτό είναι το πρότυπο για μεγάλους ή / και σύνθετους ιστότοπους, επειδή επιτρέπει στον σχεδιαστή να επικεντρωθεί στη συνολική εμφάνιση και αισθητική ενώ όλες οι τεχνικές προκλήσεις μεταφέρονται στην ομάδα ανάπτυξης. Δυστυχώς, αυτή η διαδικασία μπορεί να είναι δαπανηρή και χρονοβόρα, επειδή απαιτούνται πολλοί πόροι, εξειδίκευση και μεγάλη ομάδα.
Για να αποφύγετε τη συμμετοχή ενός προγραμματιστή, είναι ωφέλιμο να χρησιμοποιήσετε έναν Website Builder για να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο με τις λιγότερες τεχνικές απαιτήσεις.
2. Website Builders
Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές ιστότοπων στην αγορά σήμερα που προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών και υπηρεσιών. Wix, Squarespace, Webflow και Pagecloud, είναι μόνο μερικά παραδείγματα δημοφιλών κατασκευαστών ιστότοπων που διαφέρουν ως προς τις δυνατότητες σχεδίασης, τις επιλογές προτύπων, την τιμή και τη συνολική εμπειρία επεξεργασίας. Φροντίστε να κάνετε την έρευνά σας, να πειραματιστείτε με δωρεάν δοκιμές και να προσδιορίσετε ποια πλατφόρμα ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του ιστότοπού σας.
Οι κατασκευαστές ιστότοπων δημιουργούν είτε Adaptive (προσαρμοστικούς) είτε ανταποκρινόμενους(Responsive) ιστότοπους, οι οποίοι προσφέρουν διαφορετικές εμπειρίες δημιουργίας. Αυτές οι έννοιες θα συζητηθούν λεπτομερέστερα παρακάτω, ώστε να μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα ποιοι κατασκευαστές θα εργαστούν για εσάς. Εάν δεν ξέρετε προγραμματισμο, θα πρέπει να εξοικειωθείτε με τα δικαιώματα και τους περιορισμούς των διαφόρων εργαλείων σχεδιασμού ιστότοπων. Για παράδειγμα, παρόλο που το WordPress είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων, αρκετοί σχεδιαστές δεν την προτημουν λόγω των περιορισμένων επιλογών προσαρμογής.
Πριν ξεκινήσετε την κατασκευη της ιστοσελίδας σας, προσδιορίστε τις ανάγκες σας: Θα δημιουργείτε μια συλλογή φωτογραφιών; Πόσο συχνά θα ενημερώνετε τον ιστότοπό σας; Χρειάζεστε φόρμα επικοινωνίας; Επιλέξτε ένα πρόγραμμα δημιουργίας ιστότοπων που μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε αποτελεσματικά αυτούς τους στόχους.
Στοιχεία Σχεδιασμού Ιστοσελίδων
Κατά το σχεδιασμό ενός ιστότοπου, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τόσο την εμφάνιση όσο και τη λειτουργικότητα του ιστότοπου. Η ενσωμάτωση αυτών των στοιχείων θα μεγιστοποιήσει τη συνολική χρηστικότητα και απόδοση του ιστότοπου. Η χρηστικότητα του ιστότοπού σας περιλαμβάνει στοιχεία όπως μια εύκολη στην πλοήγηση, κατάλληλη χρήση γραφικών και εικόνων, καλογραμμένο και καλά τοποθετημένο κείμενο και συνδυασμό χρωμάτων. Οταν ανεφερόμαστε στην απόδοση του ιστότοπού ουσιαστικα μιλάμε για την ταχύτητα διεπαφής, την κατάταξη, τη δυνατότητα αναζήτησης και την ικανότητά του να προσελκύει το κοινό σας.
Οπτικά στοιχεία
Ακολουθεί μια γρήγορη επισκόπηση των στοιχείων που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά το σχεδιασμό του ιστότοπού σας για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν καλά μαζί. Κάθε ενότητα θα παρέχει συμβουλές και κόλπα για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε.
- Κείμενα
Βασικά, η εμφάνιση και το κείμενο του ιστότοπού σας θα πρέπει να συμβαδίζουν. Είναι σημαντικό οι συνεργατες σας (συγγραφείς και σχεδιαστές περιεχομένου) να συνεργάζονται στένα ώστε να δημιουργήσετε ένα ομόρφο και ισορροπημένο website. Εστιάστε στη δημιουργία προτοτυπων κειμένων (χρησιμοποιώντας μπλοκ κειμένου) για να συμπληρώσετε τα γραφικά και τις εικόνες σας.
- Γραμματοσειρές (Fonts)
Επιλέξτε μια γραμματοσειρά που συμπληρώνει το σχέδιό σας. Η γραμματοσειρά θα πρέπει να ειναι σχετική με την χρωματική παλέτα που εχετε επιλέξει, τα γραφικά, τις εικόνες και να ενισχύει τον συνολικό τόνο του ιστότοπού σας. Εργαλεία όπως ο Συνδυαστής γραμματοσειρών του Canva μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τον τέλειο συνδυασμό για τη γραμματοσειρά σας. Τα εργαλεία σχεδίασης ιστοσελίδων όπως το PageCloud περιλαμβάνουν ακόμη και πολλές αντιστοιχίσεις γραμματοσειρών στην εφαρμογή τους.
- Χρώματα
Τα χρώματα είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά το σχεδιασμό ενός ιστότοπου. Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν πολλές παρανοήσεις σχετικά με την ψυχολογία των χρώματων. Είναι πιο σημαντικό να εστιάσετε σε χρώματα που συμπληρώνουν τον συνολικό σχεδιασμό και τον τόνο του ιστότοπού σας. Ειναι δόκιμο ο συνδυασμό χρωμάτων που χρησιμοποιήτε στην επωνυμία σας(logo) και τα μηνύματα που θέλετε να μεταφέρετε στο κοινό σας να ανήκουν στην ιδια χρωμματική παλέτα.

- Διάταξη
- Γραφικά
Η χρήση γραφικών στοιχείων στο σχεδιασμό ιστοσελίδων μπορεί να βοηθήσει στην απρόσκοπτη ενσωμάτωση κειμένου και εικόνων και να βοηθήσει στη συνολική εμφάνιση του ιστότοπου. Ο συνδυασμός όμορφων χρωμάτων και σχημάτων μπορεί να σας βοηθήσει να κατευθύνετε την προσοχή των επισκεπτών των ιστότοπών σας και να συμβάλλετε στη συνολική ροή του ιστότοπού σας.
- Απόστασεις (κενά)
Οι αποστάσεις είναι ένα βασικό στοιχείο για τη δημιουργία οπτικά ευχάριστου και εύκολου στην πλοήγηση ιστότοπου. Κάθε στοιχείο στο σχέδιό σας θα ενσωματώσει την απόσταση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Η κατάλληλη χρήση του κενού χώρου είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ενός σχεδίου που εξισορροπεί τέλεια το κείμενο, τις φωτογραφίες και τα γραφικά. Η διατήρηση της απόστασης σας συνεπώς μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες σας να περιηγούνται στον ιστότοπό σας με ευκολία. Η έννοια του κενού χώρου αποτελεί σίγουρα προτεραιότητα των σύγχρονων σχεδιαστών ιστοσελίδων.
- Εικόνες & Εικονίδια
Τα εκπληκτικά σχέδια μπορούν να επικοινωνήσουν πολλές πληροφορίες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Αυτό καθίσταται δυνατό με τη χρήση ισχυρών εικόνων και εικονιδίων. Επιλέξτε εικόνες και εικονίδια που υποστηρίζουν και ενισχύουν το μήνυμά σας. Μια γρήγορη αναζήτηση στο Google για εικόνες αποθεμάτων και εικονίδια θα δημιουργήσει χιλιάδες επιλογές. Για να απλοποιήσετε την αναζήτησή σας, ακολουθούν μερικά αγαπημένα:
Δωρεάν εικόνες και εικονίδια
Premium images and icons
Βίντεο
Η ενσωμάτωση βίντεο στο σχεδιασμό ιστοσελίδων γίνεται όλο και πιο δημοφιλής μεταξύ των σχεδιαστών. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, τα βίντεο μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες σας να βιώσουν ή να κατανοήσουν ένα μήνυμα που δεν μπορεί να μεταδοθεί άμεσα μέσω κειμένου ή εικόνας. Λάβετε υπόψη ότι, όπως όταν υπάρχει μια οθόνη τηλεόρασης σε ένα εστιατόριο, τα μάτια των επισκεπτών θα τραβηχτούν σε κινούμενες εικόνες. Βεβαιωθείτε ότι τα βίντεό σας δεν ανταγωνίζονται ούτε μειώνουν άλλα σημαντικά στοιχεία.
Λειτουργικά στοιχεία
Τα λειτουργικά στοιχεία που αναφέρουμε παρακάτω είναι απαραίτητο να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό του ιστότοπού σας. Είναι ζωτικής σημασίας ενας ιστότοπος να λειτουργεί σωστά ώστε να αποκτήσει υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και την παροχή στους χρήστες σας της καλύτερης δυνατής εμπειρίας.
- Πλοήγηση
Η πλοήγηση του ιστότοπού σας είναι ένα από τα κύρια στοιχεία που καθορίζουν εάν ο ιστότοπός σας λειτουργεί σωστά. Ανάλογα με το κοινό σας, η πλοήγησή σας μπορεί να εξυπηρετήσει πολλούς σκοπούς: να βοηθήσετε τους επισκέπτες για πρώτη φορά να ανακαλύψουν τι έχει να προσφέρει ο ιστότοπός σας, να δώσετε εύκολη πρόσβαση στις σελίδες σας για τους επισκέπτες που επιστρέφουν και να βελτιώσετε τη συνολική εμπειρία κάθε επισκέπτη. Ανατρέξτε σε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές για περισσότερες συμβουλές σχετικά με την πλοήγηση.
- Αλληλεπιδράσεις χρηστών
Οι επισκέπτες του ιστότοπού σας έχουν πολλούς τρόπους αλληλεπίδρασης με τον ιστότοπό σας ανάλογα με τη συσκευή τους (κύλιση, κλικ, πληκτρολόγηση κ.λπ.). Τα καλύτερα σχέδια ιστότοπων απλοποιούν αυτές τις αλληλεπιδράσεις για να δώσουν στον χρήστη την αίσθηση ότι έχουν τον έλεγχο. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα:
- Να μην γίνεται ποτέ αυτόματη αναπαραγωγή ήχου ή βίντεο
- Ποτέ μην υπογραμμίζετε κείμενο, εκτός εάν υπάρχει δυνατότητα κλικ
- Βεβαιωθείτε ότι όλες οι φόρμες είναι φιλικές προς κινητά
- Αποφύγετε τα αναδυόμενα παράθυρα
- Αποφύγετε την άσκοπη κύλιση
- Animations
Υπάρχουν χιλιαδές τεχνικές για κινούμενα γραφικά που μπορούν να βοηθήσουν το σχέδιό σας να τραβήξει την προσοχή του επισκέπτη και να επιτρέψει στους επισκέπτες σας να αλληλεπιδράσουν με τον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, η προσθήκη κουμπιών ή φορμών “μου αρέσει” μπορεί να διατηρήσει τους επισκέπτες του ιστότοπού σας αφοσιωμένους. Εάν είστε νέοι στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, θα συνιστούσαμε να διατηρήσετε τις κινούμενες εικόνες σας απλές για να αποφύγετε την παρέμβαση του προγραμματιστή

- Ταχύτητα
Σε κανέναν δεν αρέσει ένας αργός ιστότοπος. Το να καθυστερεί περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα για να φορτώσει μια σελίδα μπορεί να αποτρέψει γρήγορα έναν επισκέπτη από το να παραμείνει ή να επιστρέψει στον ιστότοπό σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλαίσθητος είναι, εάν ο ιστότοπός σας δεν φορτώνεται γρήγορα, δεν θα έχει καλή απόδοση στην αναζήτηση (δηλαδή δεν θα κατατάσσεται ψηλά στο Google).
Οι κορυφαίοι κατασκευαστές ιστότοπων συνήθως συμπιέζουν το περιεχόμενό σας για ταχύτερους χρόνους φόρτωσης, ωστόσο, δεν υπάρχουν εγγυήσεις. Φροντίστε να ερευνήσετε ποιοι κατασκευαστές ιστότοπων θα λειτουργήσουν καλύτερα για το περιεχόμενο που θα έχετε στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, στη Webion βελτιστοποιούμε τις εικόνες σας για να εξασφαλίσει γρήγορους χρόνους φόρτωσης.
- Δομή ιστότοπου
Η δομή ενός ιστότοπου παίζει σημαντικό ρόλο τόσο στην εμπειρία χρήστη (UX) όσο και στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Οι χρήστες σας θα πρέπει να μπορούν να περιηγούνται εύκολα στον ιστότοπό σας χωρίς να αντιμετωπίζουν δομικά προβλήματα. Εάν οι χρήστες χάνονται ενώ προσπαθούν να περιηγηθούν στον ιστότοπό σας, υπάρχει δυνατότητα αυτό να “ανιχνευτεί”. Ένα πρόγραμμα ανίχνευσης (ή bot) είναι ένα αυτοματοποιημένο πρόγραμμα που πραγματοποιεί αναζήτηση μέσω του ιστότοπού σας και μπορεί να καθορίσει τη λειτουργικότητά του. Η κακή πλοήγηση μπορεί να οδηγήσει σε κακή εμπειρία χρήστη και κατάταξη ιστότοπου.
- Συμβατότητα μεταξύ προγραμμάτων περιήγησης και μεταξύ συσκευών
Ένα υπέροχο σχέδιο θα πρέπει να προβάλετε άψογα σε όλες τις συσκευές και τα προγράμματα περιήγησης (ναι, ακόμη και στον Internet Explorer). Εάν δημιουργείτε τον ιστότοπό σας από το μηδέν, θα συνιστούσαμε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο δοκιμών μεταξύ προγραμμάτων περιήγησης για να κάνετε αυτήν την κουραστική διαδικασία ταχύτερη και πιο αποτελεσματική. Από την άλλη, εάν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα δημιουργίας ιστότοπων, η δοκιμή μεταξύ προγραμμάτων περιήγησης συνήθως φροντίζεται από την ομάδα ανάπτυξης της εταιρείας, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε στο σχεδιασμό.
Τύποι σχεδιασμού ιστότοπων: Adaptive vs. Responsive
Adaptive
Ο Adaptive (προσαρμοστικός) σχεδιασμός ιστοσελίδων χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες εκδόσεις μιας τοποθεσίας Web που είναι προσαρμοσμένες για συγκεκριμένα μεγέθη οθόνης. Οι προσαρμόσιμες τοποθεσίες Web μπορούν να χωριστούν σε δύο κύριες κατηγορίες με βάση τον τρόπο με τον οποίο ο ιστότοπος εντοπίζει το μέγεθος που πρέπει να εμφανίζεται:

1. Προσαρμόζεται με βάση τον τύπο της συσκευής
Όταν το πρόγραμμα περιήγησής σας συνδέεται σε έναν ιστότοπο, η αίτηση HTTP θα περιλαμβάνει ένα πεδίο που ονομάζεται “παράγοντας χρήστη” που θα ενημερώνει το διακομιστή σχετικά με τον τύπο της συσκευής που προσπαθεί να προβάλει τη σελίδα. Ο προσαρμοστικός ιστότοπος θα γνωρίζει ποια έκδοση του ιστότοπου θα εμφανίσει με βάση τη συσκευή που προσπαθεί να φτάσει σε αυτόν (π.χ. επιτραπέζιος υπολογιστής, κινητό, tablet). Θα προκύψουν προβλήματα εάν συρρικνώσετε το παράθυρο του προγράμματος περιήγησης σε μια επιφάνεια εργασίας, επειδή η σελίδα θα συνεχίσει να εμφανίζει την “έκδοση επιφάνειας εργασίας” αντί να συρρικνώνεται στο νέο μέγεθος.
2. Προσαρμόζεται με βάση το πλάτος του προγράμματος περιήγησης
Αντί να χρησιμοποιεί τον “παράγοντα χρήστη”, ο ιστότοπος χρησιμοποιεί ερωτήματα πολυμέσων (μια δυνατότητα CSS που επιτρέπει σε μια ιστοσελίδα να προσαρμόζεται σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης) και σημεία διακοπής (ορισμένα μεγέθη πλάτους) για εναλλαγή μεταξύ εκδόσεων. Έτσι, αντί να έχετε έκδοση για επιτραπέζιους υπολογιστές, tablet και κινητά, θα έχετε εκδόσεις πλάτους 1080px, 768px και 480px. Αυτό προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία κατά το σχεδιασμό και καλύτερη εμπειρία προβολής, καθώς ο ιστότοπός σας θα προσαρμοστεί με βάση το πλάτος της οθόνης.
Πλεονεκτήματα
- Επεξεργασία WYSIWYG (αυτό που βλέπετε είναι αυτό που παίρνετε)
- Τα προσαρμοσμένα σχέδια είναι ταχύτερα και ευκολότερα στη δημιουργία χωρίς κώδικα
- Συμβατότητα μεταξύ προγραμμάτων περιήγησης και μεταξύ συσκευών
- Σελίδες γρήγορης φόρτωσης
Μειονεκτήματα
- Οι ιστότοποι που χρησιμοποιούν “τύπο συσκευής” μπορεί να φαίνονται κατεστραμμένοι όταν προβάλλονται σε μικρότερο παράθυρο του προγράμματος περιήγησης σε μια επιφάνεια εργασίας
- Περιορισμοί σε ορισμένα αποτελέσματα που μπορούν να επιτύχουν μόνο οι αποκριτικοί ιστότοποι
Responsive
Οι Responive ιστότοποι μπορούν να χρησιμοποιούν ευέλικτες διατάξεις πλέγματος που βασίζονται στο ποσοστό που καταλαμβάνει κάθε στοιχείο στο κοντέινερ του: εάν ένα στοιχείο (π.χ. μια κεφαλίδα) είναι το 25% του κοντέινερ του, αυτό το στοιχείο θα παραμείνει στο 25% ανεξάρτητα από την αλλαγή στο μέγεθος της οθόνης. Οι αποκριτικοί ιστότοποι μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν σημεία διακοπής για να δημιουργήσουν μια προσαρμοσμένη εμφάνιση σε κάθε μέγεθος οθόνης, αλλά σε αντίθεση με τους προσαρμοστικούς ιστότοπους που προσαρμόζονται μόνο όταν φτάνουν σε ένα σημείο διακοπής, οι αποκριτικοί ιστότοποι αλλάζουν συνεχώς ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης.

Πλεονεκτήματα
- Εξαιρετική εμπειρία σε κάθε μέγεθος οθόνης, ανεξάρτητα από τον τύπο της συσκευής
- Οι ανταποκρινόμενοι κατασκευαστές ιστότοπων είναι συνήθως άκαμπτοι, γεγονός που καθιστά το σχέδιο δύσκολο να “σπάσει”
- Τόνοι διαθέσιμων προτύπων για να ξεκινήσετε
Μειονεκτήματα
- Απαιτεί εκτεταμένο σχεδιασμό και δοκιμές για τη διασφάλιση της ποιότητας (όταν ξεκινάτε από το μηδέν)
- Χωρίς πρόσβαση στον κώδικα, τα προσαρμοσμένα σχέδια μπορεί να είναι δύσκολα
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι κατασκευαστές ιστότοπων μπορούν να περιλαμβάνουν στις λειτουργείες τους και τις δυο τεχνολογίες
E-commerce
Η δημιουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος που είναι εύκολο στην πλοήγηση, ενημερωτικό και εμφανίζει με ακρίβεια τα προϊόντα σας είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία της καλύτερης εμπειρίας αγορών στο διαδίκτυο για τους πελάτες σας.
Επόμενα βήματα
Ας ελπίσουμε ότι αυτό το άρθρο σας βοήθησε να κατανοήσετε καλύτερα τα βασικά στοιχεία στο σχεδιασμό ιστοσελίδων. Για να αναθεωρήσουμε, ας ρίξουμε μια ματιά σε ορισμένα βασικά στοιχεία στο σχεδιασμό ενός ιστότοπου που είναι όμορφος και λειτουργικός:
- Ο χρήστης έρχεται πάντα πρώτος: η εμπειρία χρήστη θα πρέπει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του σχεδιασμού σας, καθώς οι χρήστες σας θα είναι τελικά αυτοί που θα καθορίσουν εάν ο ιστότοπός σας αξίζει να επισκεφθείτε.
- Επιλέξτε το καλύτερο πρόγραμμα δημιουργίας ιστότοπων για τις ανάγκες σας: αναρωτηθείτε ποιες θα είναι οι κύριες λειτουργίες του ιστότοπού σας και επιλέξτε ένα πρόγραμμα δημιουργίας ιστότοπων που θα διασφαλίσει ότι ικανοποιούνται αυτές οι ανάγκες.
- Εξισορρόπηση οπτικών στοιχείων: είναι σημαντικό να διατηρήσετε μια ισορροπία μεταξύ του κειμένου, των γραφικών, των πολυμέσων και του συνδυασμού χρωμάτων σας για να αποφύγετε έναν υπερδιεγερτικό ιστότοπο που μειώνει τα μηνύματα που προσπαθείτε να μεταφέρετε.
Τώρα που έχετε κατακτήσει τα βασικά στο σχεδιασμό ιστότοπων, φροντίστε να δείτε περισσότερες αναρτήσεις για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους τύπους κατασκευαστών ιστότοπων, τις τάσεις σχεδιασμού, τα στοιχεία σχεδίασης και πολλά άλλα.