Το SEO σημαίνει “βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης“. Με απλά λόγια, σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης του ιστότοπού σας για να αυξήσετε την προβολή του όταν οι άνθρωποι αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας στο Google, το Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης . Όσο καλύτερη είναι η προβολή των σελίδων σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι να τραβήξετε την προσοχή και να προσελκύσετε υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες στην επιχείρησή σας.
Πώς λειτουργεί το SEO;
Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Bing χρησιμοποιούν bots για να ανιχνεύσουν σελίδες στον Ιστό, να πηγαίνουν από ιστότοπο σε ιστότοπο, να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με αυτές τις σελίδες και να τις τοποθετούν σε ένα ευρετήριο. Σκεφτείτε το ευρετήριο σαν μια γιγάντια βιβλιοθήκη όπου ένας βιβλιοθηκάριος μπορεί να ανεβάσει ένα βιβλίο (ή μια ιστοσελίδα) για να σας βοηθήσει να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε εκείνη τη στιγμή.
Στη συνέχεια, οι αλγόριθμοι αναλύουν σελίδες στο ευρετήριο, λαμβάνοντας υπόψη εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης ή σήματα, για να προσδιορίσουν τις σελίδες παραγγελίας που πρέπει να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης για ένα δεδομένο ερώτημα. Στην αναλογία της βιβλιοθήκης μας, ο βιβλιοθηκάριος έχει διαβάσει κάθε βιβλίο της βιβλιοθήκης και μπορεί να σας πει ακριβώς ποιο θα έχει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.
Οι παράγοντες επιτυχίας SEO μπορούν να θεωρηθούν ως πληρεξούσιοι για πτυχές της εμπειρίας χρήστη . Είναι ο τρόπος με τον οποίο τα ρομπότ αναζήτησης εκτιμούν ακριβώς πόσο καλά ένας ιστότοπος ή μια ιστοσελίδα μπορεί να δώσει στον ερευνητή αυτό που αναζητά.
Σε αντίθεση με τις πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης , δεν μπορείτε να πληρώσετε τις μηχανές αναζήτησης για να λάβετε υψηλότερες ταξινομήσεις οργανικής αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι οι ειδικοί SEO πρέπει να εργαστούν. Εκεί μπαίνουμε.
Ο Περιοδικός Πίνακας Παραγόντων SEO οργανώνει τους παράγοντες σε έξι κύριες κατηγορίες και σταθμίζει την καθεμία με βάση τη συνολική σημασία της για το SEO. Για παράδειγμα, η ποιότητα περιεχομένου και η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι βασικοί παράγοντες βελτιστοποίησης περιεχομένου και η ανιχνευσιμότητα και η ταχύτητα είναι σημαντικοί παράγοντες αρχιτεκτονικής ιστότοπου.
Ο πρόσφατα ενημερωμένος περιοδικός πίνακας SEO περιλαμβάνει επίσης μια λίστα με τοξίνες που μειώνουν τις βέλτιστες πρακτικές SEO. Αυτές είναι συντομεύσεις ή κόλπα που μπορεί να ήταν αρκετά για να εγγυηθούν μια υψηλή κατάταξη την εποχή που οι μέθοδοι των κινητήρων ήταν πολύ λιγότερο περίπλοκες. Και, μπορεί ακόμη και να λειτουργήσουν για λίγο τώρα — τουλάχιστον μέχρι να σας πιάσουν.
Έχουμε επίσης μια ολοκαίνουργια ενότητα Niches που εμβαθύνει στους παράγοντες επιτυχίας SEO πίσω από τρεις βασικές θέσεις: Τοπικό SEO, Ειδήσεις/Δημοσίευση και SEO ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενώ ο συνολικός μας περιοδικός πίνακας SEO θα σας βοηθήσει με τις βέλτιστες πρακτικές, η γνώση των αποχρώσεων του SEO για καθεμία από αυτές τις θέσεις μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε αποτελέσματα αναζήτησης για τη μικρή σας επιχείρηση, το blog συνταγών ή/και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Οι αλγόριθμοι αναζήτησης έχουν σχεδιαστεί για να εμφανίζουν σχετικές, έγκυρες σελίδες και να παρέχουν στους χρήστες μια αποτελεσματική εμπειρία αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού και του περιεχομένου σας έχοντας υπόψη αυτούς τους παράγοντες μπορεί να βοηθήσει τις σελίδες σας να κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Γιατί το SEO είναι σημαντικό για το μάρκετινγκ;
Πώς μπορώ να μάθω SEO;
Ο πίνακας και η συνοδευτική αναφορά εξετάζουν επίσης τρεις θέσεις αναζήτησης:
- Τοπικό SEO
- Εκδόσεις/Ειδήσεις SEO
- SEO ηλεκτρονικού εμπορίου
Ο Περιοδικός Πίνακας των Παραγόντων SEO χρησιμεύει ως βάση αυτού του Οδηγού SEO. Μαζί, αυτοί οι πόροι θα σας βοηθήσουν να μάθετε για το SEO και να ενημερώσετε τη στρατηγική σας για επιτυχία.