Τι είναι το SEO & η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε:

Το SEO σημαίνει “βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης“. Με απλά λόγια, σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης του ιστότοπού σας για να αυξήσετε την προβολή του όταν οι άνθρωποι αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας στο Google, το Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης . Όσο καλύτερη είναι η προβολή των σελίδων σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι να τραβήξετε την προσοχή και να προσελκύσετε υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες στην επιχείρησή σας.

Πώς λειτουργεί το SEO;

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Bing χρησιμοποιούν bots για να ανιχνεύσουν σελίδες στον Ιστό, να πηγαίνουν από ιστότοπο σε ιστότοπο, να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με αυτές τις σελίδες και να τις τοποθετούν σε ένα ευρετήριο. Σκεφτείτε το ευρετήριο σαν μια γιγάντια βιβλιοθήκη όπου ένας βιβλιοθηκάριος μπορεί να ανεβάσει ένα βιβλίο (ή μια ιστοσελίδα) για να σας βοηθήσει να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε εκείνη τη στιγμή.

Στη συνέχεια, οι αλγόριθμοι αναλύουν σελίδες στο ευρετήριο, λαμβάνοντας υπόψη εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης ή σήματα, για να προσδιορίσουν τις σελίδες παραγγελίας που πρέπει να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης για ένα δεδομένο ερώτημα. Στην αναλογία της βιβλιοθήκης μας, ο βιβλιοθηκάριος έχει διαβάσει κάθε βιβλίο της βιβλιοθήκης και μπορεί να σας πει ακριβώς ποιο θα έχει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.

Οι παράγοντες επιτυχίας SEO μπορούν να θεωρηθούν ως πληρεξούσιοι για πτυχές της εμπειρίας χρήστη . Είναι ο τρόπος με τον οποίο τα ρομπότ αναζήτησης εκτιμούν ακριβώς πόσο καλά ένας ιστότοπος ή μια ιστοσελίδα μπορεί να δώσει στον ερευνητή αυτό που αναζητά.

Σε αντίθεση με τις πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης , δεν μπορείτε να πληρώσετε τις μηχανές αναζήτησης για να λάβετε υψηλότερες ταξινομήσεις οργανικής αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι οι ειδικοί SEO πρέπει να εργαστούν. Εκεί μπαίνουμε.

Ο Περιοδικός Πίνακας Παραγόντων SEO οργανώνει τους παράγοντες σε έξι κύριες κατηγορίες και σταθμίζει την καθεμία με βάση τη συνολική σημασία της για το SEO. Για παράδειγμα, η ποιότητα περιεχομένου και η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι βασικοί παράγοντες βελτιστοποίησης περιεχομένου και η ανιχνευσιμότητα και η ταχύτητα είναι σημαντικοί παράγοντες αρχιτεκτονικής ιστότοπου.

Ο πρόσφατα ενημερωμένος περιοδικός πίνακας SEO περιλαμβάνει επίσης μια λίστα με τοξίνες που μειώνουν τις βέλτιστες πρακτικές SEO. Αυτές είναι συντομεύσεις ή κόλπα που μπορεί να ήταν αρκετά για να εγγυηθούν μια υψηλή κατάταξη την εποχή που οι μέθοδοι των κινητήρων ήταν πολύ λιγότερο περίπλοκες. Και, μπορεί ακόμη και να λειτουργήσουν για λίγο τώρα — τουλάχιστον μέχρι να σας πιάσουν.

Έχουμε επίσης μια ολοκαίνουργια ενότητα Niches που εμβαθύνει στους παράγοντες επιτυχίας SEO πίσω από τρεις βασικές θέσεις: Τοπικό SEO, Ειδήσεις/Δημοσίευση και SEO ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενώ ο συνολικός μας περιοδικός πίνακας SEO θα σας βοηθήσει με τις βέλτιστες πρακτικές, η γνώση των αποχρώσεων του SEO για καθεμία από αυτές τις θέσεις μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε αποτελέσματα αναζήτησης για τη μικρή σας επιχείρηση, το blog συνταγών ή/και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Οι αλγόριθμοι αναζήτησης έχουν σχεδιαστεί για να εμφανίζουν σχετικές, έγκυρες σελίδες και να παρέχουν στους χρήστες μια αποτελεσματική εμπειρία αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού και του περιεχομένου σας έχοντας υπόψη αυτούς τους παράγοντες μπορεί να βοηθήσει τις σελίδες σας να κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Γιατί το SEO είναι σημαντικό για το μάρκετινγκ;

Το SEO είναι θεμελιώδες μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ επειδή οι άνθρωποι πραγματοποιούν τρισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε χρόνο, συχνά με εμπορική πρόθεση να βρουν πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες. Η αναζήτηση είναι συχνά η κύρια πηγή ψηφιακής επισκεψιμότητας για τις επωνυμίες και συμπληρώνει άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Η μεγαλύτερη ορατότητα και η υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης από τον ανταγωνισμό σας μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο τελικό αποτέλεσμα.Ωστόσο, τα αποτελέσματα αναζήτησης εξελίσσονται τα τελευταία χρόνια για να δίνουν στους χρήστες πιο άμεσες απαντήσεις και πληροφορίες που είναι πιο πιθανό να κρατήσουν τους χρήστες στη σελίδα αποτελεσμάτων αντί να τους οδηγήσουν σε άλλους ιστότοπους.Λάβετε επίσης υπόψη ότι λειτουργίες όπως εμπλουτισμένα αποτελέσματα και Πίνακες γνώσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης μπορούν να αυξήσουν την ορατότητα και να παρέχουν στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία σας απευθείας στα αποτελέσματα.Εν ολίγοις, το SEO είναι το θεμέλιο ενός ολιστικού οικοσυστήματος μάρκετινγκ. Όταν καταλάβετε τι θέλουν οι χρήστες του ιστότοπού σας, μπορείτε στη συνέχεια να εφαρμόσετε αυτές τις γνώσεις στις καμπάνιες σας (πληρωμένες και οργανικές), σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, σε όλες τις ιδιοκτησίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.

Πώς μπορώ να μάθω SEO;

Για μια χρήσιμη κατάδυση στο SEO, ο Περιοδικός Πίνακας Παραγόντων SEO θα σας εισάγει σε όλες τις βασικές έννοιες που πρέπει να γνωρίζετε, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων για επιτυχημένο SEO εντός και εκτός σελίδας, καθώς και τις “Τοξίνες” ή τις τακτικές που μπορεί να βλάψουν την κατάταξή σας.

Ο πίνακας και η συνοδευτική αναφορά εξετάζουν επίσης τρεις θέσεις αναζήτησης:

  • Τοπικό SEO
  • Εκδόσεις/Ειδήσεις SEO
  • SEO ηλεκτρονικού εμπορίου

Ο Περιοδικός Πίνακας των Παραγόντων SEO χρησιμεύει ως βάση αυτού του Οδηγού SEO. Μαζί, αυτοί οι πόροι θα σας βοηθήσουν να μάθετε για το SEO και να ενημερώσετε τη στρατηγική σας για επιτυχία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αναδείξτε την Επιχείρησή σας Με την Ιδανική Ιστοσελίδα

Συμπληρώστε το Ερωτηματολόγιο Προσφοράς Σήμερα!

Είστε έτοιμοι να αναπτύξετε τη δική σας επαγγελματική ιστοσελίδα και να αυξήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Ξεκινήστε σήμερα συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο μας για προσφορά ιστοσελίδας.

Αυτό το ερωτηματολόγιο έχει σχεδιαστεί για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας, ώστε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή λύση για την επιχείρησή σας. Μερικές λεπτομέρειες που θα θέλαμε να μοιραστείτε μαζί μας περιλαμβάνουν τον σκοπό της ιστοσελίδας, τον στόχο κοινό, τις λειτουργίες που θέλετε να περιλαμβάνονται και τον προϋπολογισμό σας.

Μην ανησυχείτε εάν δεν γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή – απλώς συμπληρώστε όσα περισσότερα στοιχεία μπορείτε. Εάν χρειαστεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε περισσότερες λεπτομέρειες και να καθοδηγήσουμε τη διαδικασία.

Πάρτε την πρωτοβουλία και ας ξεκινήσουμε την κατασκευή της επαγγελματικής ιστοσελίδας που ονειρεύεστε! 

Μοιραστείτε τις ιδέες σας…

Ενδιαφέρεστε να υλοποιήσετε το νέο σας project; Θα χαρούμε να συνεργαστούμε μαζί σας!