Γιατί το User Experience είναι σημαντικός παράγοντας κατάταξης;

User Experience

Οι μετρήσεις Core Web Vitals θα αρχίσουν να επηρεάζουν τις ταξινομήσεις το 2021. Εδώ είναι τι πρέπει να γνωρίζετε.

Η Google ανακοίνωσε σήμερα έναν νέο αλγόριθμο κατάταξης που έχει σχεδιαστεί για να κρίνει τις ιστοσελίδες με βάση τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αντιλαμβάνονται την εμπειρία της αλληλεπίδρασης με μια ιστοσελίδα. Αυτό σημαίνει ότι εάν η Google πιστεύει ότι οι χρήστες του ιστότοπού σας θα έχουν κακή εμπειρία στις σελίδες σας – μετρούμενη από ένα νέο σύνολο μετρήσεων που ονομάζεται Core Web Vitals – η Google ενδέχεται να μην κατατάξει αυτές τις σελίδες τόσο ψηλά όσο τώρα. Αυτή η ενημέρωση ονομάζεται ενημέρωση Google Page Experience και αναμένεται να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή το 2021, επομένως έχετε αρκετό χρόνο για προετοιμασία.

Τι είναι η εμπειρία σελίδας;

Η Google διαθέτει ένα λεπτομερές έγγραφο προγραμματιστή σχετικά με τα κριτήρια εμπειρίας σελίδας, αλλά εν συντομία, αυτές οι μετρήσεις στοχεύουν στο να κατανοήσουν πώς θα αντιληφθεί ο χρήστης την εμπειρία μιας συγκεκριμένης ιστοσελίδας: ζητήματα όπως το αν η σελίδα φορτώνει γρήγορα, εάν είναι φιλική προς κινητά, εκτελείται HTTPS, παρουσία παρεμβατικών διαφημίσεων και αν το περιεχόμενο αναπηδά καθώς φορτώνει η σελίδα.

Η εμπειρία σελίδας αποτελείται από αρκετούς υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης αναζήτησης Google, συμπεριλαμβανομένης της ενημέρωσης φιλική προς κινητά, της ενημέρωσης ταχύτητας σελίδας , της ενίσχυσης κατάταξης HTTPS , της τιμωρίας παρενθετικών διαφημίσεων, της ποινής ασφαλούς περιήγησης , ενώ βελτιώνονται οι μετρήσεις σχετικά με την ταχύτητα και τη χρηστικότητα. Αυτές οι βελτιώσεις υπάγονται σε αυτό που η Google αποκαλεί Core Web Vitals.

Τι είναι τα βασικά στοιχεία του ιστού.

Τα Core Web Vitals περιλαμβάνουν μετρήσεις πραγματικού κόσμου, με επίκεντρο τον χρήστη, που δίνουν βαθμολογίες σε πτυχές των σελίδων σας, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου φόρτωσης, της διαδραστικότητας και της σταθερότητας του περιεχομένου καθώς φορτώνεται. Αυτές οι μετρήσεις εμπίπτουν σε αυτές τις μετρήσεις:

  • Largest Contentful Paint (LCP) : μετρά την απόδοση φόρτωσης . Για να παρέχεται μια καλή εμπειρία χρήστη, το LCP θα πρέπει να εμφανίζεται εντός 2,5 δευτερολέπτων από την πρώτη έναρξη της φόρτωσης της σελίδας.
  • Καθυστέρηση πρώτης εισαγωγής (FID) : μετρά τη διαδραστικότητα . Για να παρέχεται μια καλή εμπειρία χρήστη, οι σελίδες θα πρέπει να έχουν FID μικρότερο από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου .
  • Αθροιστική μετατόπιση διάταξης (CLS) : μετρά την οπτική σταθερότητα . Για να παρέχουν μια καλή εμπειρία χρήστη, οι σελίδες θα πρέπει να διατηρούν CLS μικρότερο από 0,1.
Πώς φαίνονται όλα. Όταν τα ομαδοποιήσετε όλα μαζί, λαμβάνετε αυτό το όνομα εμπειρίας σελίδας για όλα αυτά τα στοιχεία. Η Google είπε ότι η εμπειρία σελίδας συγκεκριμένα δεν είναι μια βαθμολογία κατάταξης, αλλά μάλλον, κάθε στοιχείο εντός έχει τα δικά του βάρη και κατατάξεις στον συνολικό αλγόριθμο κατάταξης της Google.

Ποιοι είναι όλοι αυτοί οι παράγοντες.

Συνδεθήκαμε με τα περισσότερα από αυτά παραπάνω, αλλά εδώ είναι ο τρόπος με τον οποίο η Google τεκμηριώνει κάθε μεμονωμένο παράγοντα στην εμπειρία της σελίδας:

  • Largest Contentful Paint (LCP) : Μετρά την απόδοση φόρτωσης. Για να παρέχουν μια καλή εμπειρία χρήστη, οι ιστότοποι θα πρέπει να προσπαθούν ώστε το LCP να εμφανίζεται εντός των πρώτων 2,5 δευτερολέπτων από την έναρξη της φόρτωσης της σελίδας.
  • Καθυστέρηση πρώτης εισαγωγής (FID) : Μετρά τη διαδραστικότητα. Για να παρέχουν μια καλή εμπειρία χρήστη, οι ιστότοποι θα πρέπει να προσπαθούν να έχουν FID μικρότερο από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου .
  • Αθροιστική μετατόπιση διάταξης (CLS) : Μετρά την οπτική σταθερότητα. Για να παρέχουν μια καλή εμπειρία χρήστη, οι ιστότοποι θα πρέπει να προσπαθούν να έχουν βαθμολογία CLS μικρότερη από 0,1 .
  • Φιλικό προς κινητά . Η σελίδα είναι φιλική προς κινητά. Ελέγξτε εάν η σελίδα σας είναι φιλική προς κινητά με το Τεστ φιλικό προς κινητά .
  • Ασφαλής περιήγηση . Η σελίδα δεν περιέχει κακόβουλο (για παράδειγμα, κακόβουλο λογισμικό) ή παραπλανητικό (για παράδειγμα, κοινωνική μηχανική ) περιεχόμενο. Ελέγξτε για να δείτε εάν ο ιστότοπός σας έχει προβλήματα ασφαλούς περιήγησης με την αναφορά Ζητήματα ασφαλείας .
  • HTTPS . Η σελίδα εξυπηρετείται μέσω HTTPS. Ελέγξτε εάν η σύνδεση του ιστότοπού σας είναι ασφαλής . Εάν η σελίδα δεν εξυπηρετείται μέσω HTTPS, μάθετε πώς να ασφαλίζετε τον ιστότοπό σας με HTTPS .
  • Χωρίς παρεμβατικές παρενθετικές διαφημίσεις . Το περιεχόμενο της σελίδας είναι εύκολα προσβάσιμο στον χρήστη. Μάθετε πώς οι παρενθετικές διαφημίσεις μπορούν να κάνουν το περιεχόμενο λιγότερο προσβάσιμο .
  • Αθροιστική μετατόπιση διάταξης (CLS) . Αυτή είναι μια νέα μέτρηση που βασικά εξετάζει εάν η σελίδα είναι σταθερή όταν φορτώνεται (δηλαδή, οι εικόνες, το περιεχόμενο, τα κουμπιά μετακινούνται στη σελίδα καθώς φορτώνει η σελίδα ή η σελίδα παραμένει σταθερή και σταθερή). Εν ολίγοις, η διάταξη της σελίδας αλλάζει, με αποτέλεσμα μια κακή εμπειρία χρήστη. Η Google μοιράστηκε ένα GIF αυτού εν ενεργεία:

Share:

Υπηρεσίες

Περιεχόμενά

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
Email
WhatsApp

Αναδείξτε την Επιχείρησή σας Με την Ιδανική Ιστοσελίδα

Συμπληρώστε το Ερωτηματολόγιο Προσφοράς Σήμερα!

Είστε έτοιμοι να αναπτύξετε τη δική σας επαγγελματική ιστοσελίδα και να αυξήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Ξεκινήστε σήμερα συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο μας για προσφορά ιστοσελίδας.

Αυτό το ερωτηματολόγιο έχει σχεδιαστεί για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας, ώστε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή λύση για την επιχείρησή σας. Μερικές λεπτομέρειες που θα θέλαμε να μοιραστείτε μαζί μας περιλαμβάνουν τον σκοπό της ιστοσελίδας, τον στόχο κοινό, τις λειτουργίες που θέλετε να περιλαμβάνονται και τον προϋπολογισμό σας.

Μην ανησυχείτε εάν δεν γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή – απλώς συμπληρώστε όσα περισσότερα στοιχεία μπορείτε. Εάν χρειαστεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε περισσότερες λεπτομέρειες και να καθοδηγήσουμε τη διαδικασία.

Πάρτε την πρωτοβουλία και ας ξεκινήσουμε την κατασκευή της επαγγελματικής ιστοσελίδας που ονειρεύεστε! 

Webion Blog

Σχετικές Αναρτήσεις

Κατασκευή Ιστοσελίδων: Η Πύλη για την Επιτυχία της Επιχείρησής σας
Web Design

Κατασκευή Ιστοσελίδων: Η Πύλη για την Επιτυχία της Επιχείρησής σας

Είναι γεγονός ότι στη σύγχρονη εποχή, μια δυναμική και ανταποκρινόμενη ιστοσελίδα αποτελεί τον πυρήνα της επιτυχίας κάθε επιχείρησης. Αναρωτιέστε πώς μπορείτε να αποκτήσετε μια εκπληκτική ιστοσελίδα που θα κεντρίσει την προσοχή των επισκεπτών σας; Η απάντηση είναι απλή: με την βοήθεια της Webion. Στο παρόν άρθρο, θα σας παρουσιάσουμε τον κόσμο της κατασκευής ιστοσελίδων και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει. Ετοιμαστείτε να εντυπωσιαστείτε!

Η σημασία της Custom κατασκευής ιστοσελίδων στην εποχή των έτοιμων λύσεων
Web Design

Η σημασία της custom κατασκευής ιστοσελίδων στην εποχή των έτοιμων λύσεων

Στην παγκοσμιοποιημένη εποχή του διαδικτύου, η ανάγκη για ξεχωριστή και αναγνωρίσιμη online παρουσία για τις επιχειρήσεις είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Μπορεί να υπάρχουν πληθώρα έτοιμων λύσεων για τη δημιουργία ιστοσελίδων, όπως η WordPress, αλλά οι custom ιστοσελίδες αποτελούν μια εξαιρετικά ελκυστική επιλογή για πολλές επιχειρήσεις. Ας εξετάσουμε γιατί.