Η διαδικασία σχεδιασμού λογότυπου παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της επιχείρησης σας, καθώς είναι συνυφασμένο με την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης. Ένα προσεχτικά σχεδιασμένο λογότυπο εκφράζει την “προσωπικότητα” της επιχείρησης σας και ταυτόχρονα προσελκύει τους πελάτες στους οποίους απευθύνεστε.
Αναγνωρίζουμε τη ανάγκη προσαρμογής των επιχειρήσεων στους άκρως ανταγωνιστικούς καιρούς της εποχής μας. Μια επιχείρηση για να διατηρήσει μια σταθερή βάση στην αγορά, πρέπει να επενδύσει σε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το να δείχνεις στον καταναλωτή ότι έχει σημασία δίνοντας προσοχή στις μικρές λεπτομέρειες λειτουργεί πολύ καλά.
Εμείς, στην Webion, δεν πιστεύουμε ότι μια στρατηγική ταιριάζει σε όλους. Κάθε επιχείρηση είναι σαν ένας φρέσκος καμβάς για εμάς. Και για να ευχαριστήσουμε κάθε πελάτη μας, εξερευνούμε διαφορετικές γραμματοσειρές μαζί με ολόκληρη την παλέτα χρωμάτων μέχρι να φτάσουμε στην “Χρυσή Τομή”.
Φιλοδοξούμε να προσφέρουμε προσαρμοσμένα μοτίβα που βοηθούν τις επιχειρήσεις να επεκτείνουν το μερίδιο αγοράς τους πέρα από κάθε προσδοκία.
Οι ειδικοί μας κατασκευαστές λογοτύπων εργάζονται διαρκώς ώστε να δημιουργήσουν αυτό που χρειάζεται κάθε πελάτη μας: ένα λογότυπου που θα στέλνει άμεσα μηνύματα για την επιχείρηση σε όποιον το βλέπει.
• Κύριο λογότυπο σε έγχρωμη, αρνητική και μονόχρωμη έκδοση
• Δευτερεύουσα υποσήμανση, σε έγχρωμη, σε αρνητική και σε μονόχρωμη έκδοση
• Παράδοση σε μορφές: eps, svg, jpg, png
Ένας οδηγός με τις ενδείξεις της μάρκας και τις αναφορές για χρώματα και γραμματοσειρές για χρήση στην επικοινωνία σας.
3 γραφικά για το Instagram (πρότυπο για το Canva) με βάση την εμφάνιση και την αίσθηση της μάρκας.
ΟΚ, ας το πούμε ανοιχτά. Το “θέλω να φτιάξω
Το καφέ είναι το χρώμα της γείωσης, της σταθερότητας
Το πορτοκαλί είναι ένα από τα πιο παρεξηγημένα αλλά
Το μοβ είναι το χρώμα της έμπνευσης, της φαντασίας
Το πράσινο είναι το χρώμα της φύσης, της αναγέννησης
Το μπλε είναι το πιο διαδεδομένο και “ασφαλές” χρώμα
Το κίτρινο είναι το πιο φωτεινό και “χαρούμενο” χρώμα
Το κόκκινο είναι ένα από τα τρία βασικά (πρωτεύοντα)
Το design μιας ιστοσελίδας δεν είναι απλώς θέμα αισθητικής·
Το E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) είναι ένας από
Το Page Authority (PA) είναι ένας από τους πιο
Η αύξηση μετατροπών στο eShop είναι βασικός στόχος κάθε
Ενδιαφέρεστε να υλοποιήσετε το νέο σας project; Θα χαρούμε να συνεργαστούμε μαζί σας!