Είναι η αλήθεια ότι οι PPC marketers είναι εξοικειωμένοι μετην τεχνητή νοημοσύνη. Καθημερινά, χρησιμοποιούμε πλατφόρμες με τεχνητή νοημοσύνη, όπως μηχανές διαφημίσεων, εργαλεία διαχείρισης τρίτων και λογισμικό συγγραφής κειμένων.
Αλλά υπάρχει ένα νέο bot στην πόλη (μπορεί να το έχετε ακούσει) και δεν κάνει το ίδιο παλιό εμπόριο “έλεγχος για αυτοματισμό” που είχαμε συνηθίσει.
Διαβάστε παρακάτω για να δείτε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ChatGPT για να αναβαθμίσετε το παιχνίδι μάρκετινγκ χωρίς να θυσιάσετε τη στρατηγική, την αυθεντικότητα ή τη δημιουργικότητα.
Ένα γρήγορο primer για την εκκίνηση του ChatGPT
Εάν δεν έχετε συνδεθεί ακόμα στο ChatGPT, μην ανησυχείτε!
Είστε πολυάσχολο άτομο και πολλά από αυτά που έχετε διαβάσει μέχρι τώρα μάλλον ακούγονται σαν διαφημιστική εκστρατεία.
Αλλά αφιερώστε ένα λεπτό για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό για να τον ακολουθήσετε και να παίξετε μόνοι σας στο sandbox.
Για να ξεκινήσετε, δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στη διεύθυνση chat.openai.com . Είναι εντελώς δωρεάν και δεν έχει χρονικούς περιορισμούς, επομένως δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την εκκίνηση του ρολογιού σε μια δοκιμή περιορισμένου χρόνου ή τη χρήση κουπονιών σε μια φάση εκμάθησης.
Μόλις συνδεθείτε, θα δείτε ένα πλαίσιο σε στυλ αναζήτησης όπου μπορείτε να εισαγάγετε κάποιο κείμενο, και αυτό ακριβώς θα κάνετε στη συνέχεια.
Πώς λειτουργούν οι προτροπές ChatGPT
Πιθανότατα γνωρίζετε ότι το ChatGPT μπορεί να δημιουργήσει πλήρη σενάρια ταινιών, χιλιάδες τίτλους ή αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενός έτους.
Γνωρίζετε επίσης ότι η τεχνητή νοημοσύνη τείνει να παράγει αρκετά ανόητα αποτελέσματα.
Αλλά μπορείτε να ελέγξετε την ποιότητα των απαντήσεών σας (εξόδους) απλώς αλλάζοντας την ποιότητα των μηνυμάτων σας (εισόδους).
- Κακή προτροπή : “Γράψτε μια διαφήμιση Google για την επιχείρησή μου.”
- Καλύτερη προτροπή : “Γράψτε μια διαφήμιση Google για την επιχείρησή μου που πουλά βιολογικά προϊόντα περιποίησης δέρματος σε γυναίκες που αναζητούν φυσικές εναλλακτικές λύσεις.”
- Εξαιρετική προτροπή : “Γράψτε μια διαφήμιση Google για την επιχείρησή μου που πουλά βιολογικά προϊόντα περιποίησης δέρματος σε γυναίκες που αναζητούν φυσικές εναλλακτικές λύσεις, δίνοντας έμφαση στα οφέλη των φυσικών συστατικών μας και στην εγγύηση ικανοποίησης για τους πελάτες για πρώτη φορά.”
Η πρώτη προτροπή είναι γενική και δεν έχει καμία ουσία για χρήση από το ChatGPT. Αυτή είναι η ενσάρκωση του «σκουπίδια μέσα, σκουπίδια έξω».
Το τελευταίο παράδειγμα παρέχει πληροφορίες όπως:
- Λεπτομέρειες προιόντος.
- Πρόταση αξίας και βασικά οφέλη.
- Στοιχείο αντιστροφής κινδύνου.
- Αγορά-στόχος.
Η προτροπή είναι σαφής, σαφής και συγκεκριμένη και θα δημιουργήσει μια πολύ καλύτερη διαφήμιση.
Ακολουθούν 15 στρατηγικές προτροπές για να σας εμπνεύσουν, να μειώσετε τον φόρτο εργασίας σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας.
Δημιουργήστε στρατηγικές διαφημίσεις και στοιχεία με το ChatGPT
Η σύνταξη διαφημίσεων σε κλίμακα είναι το μεγάλο στοιχήματα για της AI. Ας ζητήσουμε από το ChatGPT να εφαρμόσει τον ίδιο τύπο στρατηγικής σκέψης στις διαφημίσεις σας που θα χρησιμοποιούσατε μόνοι σας
Δημιουργήστε μια βιώσιμη δοκιμή A/B για responsive διαφημίσεις αναζήτησης (RSA)
Τι συμβαίνει όταν δεν ζητάμε απλώς παραλλαγές διαφημίσεων, αλλά ζητάμε την υποκείμενη μεθοδολογία;
- Ερώτηση 1: Δημιουργήστε δύο Google Ads σε μορφή RSA (χρησιμοποιώντας πολλές επικεφαλίδες και περιγραφές) για μια δοκιμή A/B για το «βιωματικη ψυχοθεραπεια της Τζεσικας Μαργαριτη .” Εξηγήστε γιατί οι διαφημίσεις θα ήταν μια καλή δοκιμή

Εδώ, το ChatGPT έκανε εξαιρετική δουλειά εξηγώντας τα πλεονεκτήματα της δοκιμής:
- Η διαφήμιση 1 επικεντρώνεται στην παροχή αξιόπιστων και αποτελεσματικών υπηρεσιών.
- Η διαφήμιση 2 επικεντρώνεται στην προσωπική ανάπτυξη
Δεν πέτυχε τον στόχο με τον αριθμό χαρακτήρων (συχνά όχι) ή τον αριθμό των γραμμών περιγραφής, αλλά αυτές είναι εύκολες επεξεργασίες τώρα που το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς έχει γίνει για εσάς.
Ας δούμε ένα άλλο παράδειγμα.
Αποκτήστε δημιουργικές ιδέες για responsive διαφημίσεις προβολής (RDA)
Σε αυτήν την προτροπή, ζητώ πολλή δημιουργική σκέψη για ορισμένες διαφημίσεις με πολλές εικόνες.
Προτροπή 2: «Πρέπει να δημιουργήσω μερικές responsive διαφημίσεις προβολής για μια καμπάνια Google Ads. Προτείνετε εικόνες, τίτλους και περιγραφές για μια χωριάτικη πίτα χωρίς κρέας με τον εκπρόσωπο του Χριστο Κ. Τα λογοπαίγνια είναι αποδεκτά».
Όχι μόνο το ChatGPT συνέστησε συναρπαστικές ιδέες για στιγμιότυπα προϊόντων και αντίγραφα διαφημίσεων, αλλά κατέληξε επίσης σε αυτή τη γραμμή: «Ο εύγευστος χορτοφαγικός τρόπος να ζεις!».
Μπράβο, ChatGPT. Μπράβο.
Βελτιστοποιήστε τις σελίδες προορισμού σας
Είστε έμπορος πληρωμένης αναζήτησης που δεν δημιουργεί σελίδες προορισμού; Αν ναι, πιθανότατα αισθάνεστε ότι δεν μπορείτε να δίνετε σχόλια για αυτές – ακόμα κι αν οι σελίδες βλάπτουν την απόδοση της διαφήμισής σας.
Χρησιμοποιήστε αυτές τις προτροπές για να προσδιορίσετε έξυπνες προτάσεις LP και να τις μοιραστείτε με σιγουριά.
- Προτροπή 3: «Τι μπορεί να κάνει ένα άτομο από αυτήν τη σελίδα και γιατί θα ήθελε να το κάνει; [LP URL]”
Αυτός είναι ένας γρήγορος και βρώμικος τρόπος για να αξιολογήσετε εάν το περιεχόμενο της σελίδας και η παρότρυνση για δράση είναι κατάλληλα για τους υποψήφιους πελάτες σας.
- Προτροπή 4: “Αυτήν τη στιγμή οδηγώ επισκεψιμότητα πληρωμένης αναζήτησης σε αυτήν τη σελίδα προορισμού [LP URL]. Πώς θα προτείνατε να το βελτιώσετε ώστε να έχουμε καλύτερο ποσοστό μετατροπών;»
Αυτή η προτροπή μπορεί να σας δώσει γενικές συμβουλές για το LP αντί να ελέγξετε την πραγματική σας διεύθυνση URL, αλλά η γενική συμβουλή αξίζει να προσέξετε.
- Προτροπή 5: “Ξαναγράψτε μια επικεφαλίδα για το [LP URL] που εξηγεί [μοναδική πρόταση αξίας] και περιλαμβάνει τη φράση [φράση λέξης-κλειδιού].”
Πολλοί τίτλοι σελίδων προορισμού εξακολουθούν να είναι ελκυστικοί αντί να είναι σαφείς. Χρησιμοποιήστε αυτήν την προτροπή για να δημιουργήσετε μια καλύτερη αλληλουχία αντιστοίχισης μηνυμάτων και ισχυρότερο περιεχόμενο στο επάνω μέρος.
Εξετάσαμε τα μηνύματα προτροπής για RSA, RDA και σελίδες προορισμού. Επεκτείνετε περαιτέρω τις δεξιότητές σας στο ChatGPT, ζητώντας τη βοήθειά του για επεκτάσεις διαφημίσεων, σενάρια διαφημίσεων YouTube και άγκιστρα, ροές προϊόντων και άλλα στοιχεία.
Ξεκλειδώστε τη δύναμη της έρευνας και του σχεδιασμού με τη βοήθεια AI
Ζητάτε ποτέ από έναν πελάτη τα βασικά του πλεονεκτήματα και αυτός επιστρέφει με το “είμαστε εδώ και 30 χρόνια” και “τα προϊόντα μας είναι υψηλής ποιότητας;” Οχι? Μόνο εγώ?
Είτε έτσι είτε αλλιώς, έγινε πολύ πιο γρήγορο να αποκτήσετε πληροφορίες για τους πελάτες σας – και τους ανταγωνιστές τους.
Δημιουργήστε μια ανάλυση SWOT για την εταιρεία σας
Αποκτήστε μια αντικειμενική επισκόπηση των δυνατών σημείων, των αδυναμιών, των ευκαιριών και των απειλών της εταιρείας σας με αυτήν την απλή προτροπή.
- Προτροπή 6: “Παρακαλώ γράψτε μια ανάλυση SWOT για τα προϊόντα EGO power.”
Το ChatGPT απάντησε με μια σωστά διαμορφωμένη ανάλυση SWOT. Πήρα τη λίστα και σε λιγότερο από πέντε λεπτά το είχα έτοιμο προς παράδοση.
Δημιουργήστε ένα σχέδιο προβολής πολυμέσων.
- Προτροπή 7: “Εάν επρόκειτο να προβάλλω διαφημίσεις για Burger Theatre στο Δίκτυο εμφάνισης Google, ποιους τύπους ιστότοπων και καναλιών θα έπρεπε να στοχεύσω;”

Μερικές από τις ιδέες που έδωσε είναι αξιοπρεπείς. Κάποιοι θα σας έβαζαν στο ζουμί τους αν τους συμπεριλάβατε στο σχέδιο πολυμέσων σας.
Διεξαγωγή έρευνας ανταγωνιστών
- Προτροπή 8: “Δημιουργήστε μια λίστα ανταγωνιστών για [η εταιρεία μου] και τις εκτιμώμενες μηνιαίες πληρωμένες δαπάνες αναζήτησης.”
Αυτή η προτροπή παρέχεται από τον Albert Somlith στο PPC Ad Editor. Δεν μπόρεσα ποτέ να λάβω αυτήν την προτροπή για επιστροφή μιας τιμής, αλλά ο Somlith μοιράζεται τα αποτελέσματά του εδώ .
Ακόμη και χωρίς συγκεκριμένα οικονομικά δεδομένα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ChatGPT για να εμπλουτίσετε τις λεπτομέρειες του ανταγωνισμού σας.
- Προτροπή 9: «Δημιουργήστε μια λίστα ανταγωνιστών στο clickup.com. Αναφέρετε το όνομα της εταιρείας, την τοποθεσία της έδρας τους, το μέγεθος της εταιρείας (μικρή, μεσαία ή μεγάλη) και εάν είναι άμεσος ή έμμεσος ανταγωνιστής. Συγκεντρώστε τα αποτελέσματα σε μορφή πίνακα.”
Augment Auction Insights
Στην τελευταία ερώτηση, ζητήσαμε από το ChatGPT να καταλήξει σε μια λίστα με τους ανταγωνιστές. Τι γίνεται όμως αν θέλουμε το intel για τη δική μας λίστα Insights Δημοπρασίας;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ChatGPT απευθείας στα Φύλλα για να βελτιώσετε τα δεδομένα σας. Για να ξεκινήσετε, θα χρειαστείτε ένα κλειδί API και την επέκταση GPT για Φύλλα και Έγγραφα .
Αυτή η προτροπή προέρχεται από τον James Hebdon (ο επιχειρηματικός μου συνεργάτης στο Paid Search Magic) και συνδυάζει τις λεπτομέρειες του Auction Insights με τις πληροφορίες ChatGPT για να επιστρέψει ενοποιημένες επιχειρηματικές πληροφορίες όπως:

Οδηγήστε σε βαθύτερες πληροφορίες και ανάλυση αναφορών
Μπορείτε να ρυθμίσετε την τεχνητή νοημοσύνη για να αξιολογεί απευθείας την απόδοση του κινητήρα, αλλά όταν περιγράφετε τα αποτελέσματα στη διεπαφή συνομιλίας, μπορείτε να παρέχετε πλαίσιο και υπόβαθρο που οδηγούν σε πιο ενημερωμένες προτάσεις και αναπτύσσουν τις δικές σας δεξιότητες κριτικής σκέψης στη διαδικασία.
Διερευνήστε την αλλαγή απόδοσης
Όταν η απόδοση αλλάζει δραματικά, οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν «γιατί». Λάβετε κάποια διερευνητική βοήθεια από το ChatGPT.
- Ερώτηση 11: “Οι μετατροπές μου από επισκεψιμότητα επί πληρωμή μειώνονται κατά 20% από μήνα σε μήνα. Ποιες μετρήσεις και ποιες διαστάσεις πρέπει να κοιτάξω για να βρω την αιτία;»

Δημιουργήστε μια σύνοψη πειράματος
Η μετάφραση των αποτελεσμάτων των δοκιμών σε μορφή παραγράφου μπορεί να είναι μια επίπονη εργασία. Ο Eddie Laing, Senior Media Buyer στο NextAfter, παρέχει αυτήν την προτροπή για τη δημιουργία μιας Περίληψης Πειράματος.
- Προτροπή 12: «Τεκμηριώνετε ένα πείραμα καναλιού όπου δοκιμάσατε την υπόθεση ότι [δοκιμάζοντας το X] θα επιτύχετε [επιθυμητό αποτέλεσμα]. Αυτά ήταν τα αποτελέσματα [Εισαγωγή αποτελεσμάτων δοκιμής]. Γράψτε μου μια Περίληψη Πειράματος απαντώντας στην ερώτηση, “Ποια είναι τα μεγάλα συμπεράσματα από αυτό το πείραμα;”
Stress-test για τις υποθέσεις σας
Μην πέσετε θύματα τεμπέλης σκέψης! Εάν δυσκολεύεστε να βγάλετε συμπεράσματα από τα δεδομένα, χρησιμοποιήστε το ChatGPT για να σας βοηθήσει να σκεφτείτε τα πράγματα πριν παρουσιάσετε τα ευρήματά σας στους ενδιαφερόμενους.
- Προτροπή 13: «Θα πω στον πελάτη μου ότι η απόδοση της πληρωμένης αναζήτησης μειώνεται κάθε μήνα λόγω εποχικότητας. Πώς θα μπορούσαν να αντιδράσουν που θα αμφισβητούσε το συμπέρασμά μου;»
Βελτιώστε τις δεξιότητες διαχείρισης πελατών
Εάν παρακολουθήσατε ποτέ την τηλεοπτική εκπομπή “Mad Men”, γνωρίζετε ότι η διαχείριση ενός λογαριασμού και η διαχείριση ενός πελάτη είναι εντελώς διαφορετικά σύνολα δεξιοτήτων. Ακολουθούν ορισμένες προτροπές για να κλείσετε αυτό το κενό και να κρατήσετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους.
Δημιουργήστε ένα email αιτήματος προϋπολογισμού
Ζεστός βηματισμός; Μην αφήσετε τον λογαριασμό σας να σκοτεινιάσει πριν από το τέλος του μήνα.
- Προτροπή 14: “Γράψτε ένα σύντομο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε έναν πελάτη που ζητά επιπλέον προϋπολογισμό 15.000 $, επειδή υπάρχει η ευκαιρία να αυξήσετε τον όγκο δυνητικών πελατών κάτω από το CPA-στόχο”.
Προσαρμόστε την επικοινωνία για τον τύπο προσωπικότητας
Αυτή η προτροπή βασίζεται στο προηγούμενο παράδειγμα, αλλά την ενισχύει με τη δημιουργία προφίλ προσωπικότητας.
- Προτροπή 15: «Χρησιμοποιώντας το προφίλ DiSC, γράψτε ένα email για την κυρίαρχη προσωπικότητα και γράψτε μια άλλη έκδοση για τη σταθερή προσωπικότητα».
Το ChatGPT δημιούργησε μια νέα απάντηση, τροποποιώντας κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να χτυπήσει τις σημειώσεις που θα είχαν σημασία για τον πελάτη.
Για την κυρίαρχη προσωπικότητα, ολοκληρώνει το email με μια πολύ καθοριστική γλώσσα:
«Σας προτείνω να ενεργήσετε γρήγορα, τέτοιες ευκαιρίες δεν εμφανίζονται συχνά. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συζητήσω τις λεπτομέρειες μαζί σας και θα παρέχω περισσότερες πληροφορίες. Ας το κάνουμε να συμβεί.”
Ενώ η σταθερή προσωπικότητα δέχεται μια κλήση για δράση για την οικοδόμηση σχέσεων:
«Θα χαρώ να συζητήσω τις λεπτομέρειες μαζί σας και να δώσω περισσότερες πληροφορίες. Μπορούμε να προγραμματίσουμε μια κλήση για αργότερα αυτή την εβδομάδα;»
Αυξήστε τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες και διευκολύνετε τα ενδιαφερόμενα μέρη να κατανοήσουν και να συμφωνήσουν με τις συστάσεις σας με κάποια βοήθεια από την τεχνητή νοημοσύνη.
Αξιοποιήστε στο έπακρο το ChatGPT
Έχει γίνει αντικείμενο πολλών συζητήσεων, αλλά το ChatGPT σαφώς δεν είναι απλώς διαφημιστικό. Επίσης, δεν είναι 100% έτοιμο για prime time.
Αντιμετωπίστε το ChatGPT ως έναν πρόωρο ασκούμενο – προετοιμαστείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο στην αναθεώρηση της εργασίας και να περιμένετε λάθη, αλλά μην υποτιμάτε τις δυνατότητές του. Αυτό είναι μόνο η αρχή.