Local SEO το 2024: 6 απλοί τρόποι για να κυριαρχήσετε στην τοπική αναζήτηση

Local SEO το 2024: 6 απλοί τρόποι για να κυριαρχήσετε στην τοπική αναζήτηση

Σε ό,τι αφορά το Local SEO, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να βελτιστοποιήσετε τις στρατηγικές SEO για πελάτες εντός και εκτός τοποθεσίας και πελάτες που αναζητούν την τοπική επιχείρησή σας.

Ο τοπικός ανταγωνισμός είναι πιο έντονος από ποτέ, και αν δεν βρίσκεστε στην κορυφή των κατατάξεων, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι οι ανταγωνιστές σας είναι. 

Εδώ είναι έξι τακτικές Local SEO που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να καταταχθεί υψηλότερα για τους τοπικούς όρους αναζήτησης.

1. Οι ετικέτες τίτλου και περιγραφής εξακολουθούν να έχουν σημασίαΠροσθέστε Εδώ το Κείμενο Επικεφαλίδας σας

Οι ετικέτες τίτλου και περιγραφής είναι στοιχεία HTML που μπορείτε να προσαρμόσετε ώστε να αντικατοπτρίζουν το περιεχόμενο των ιστοσελίδων σας. Το κείμενο των ετικετών τίτλου και περιγραφής εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. 

 

Σκεφτείτε αυτό το κείμενο ως μια «μίνι διαφήμιση» που πρέπει να δημιουργήσετε προσεκτικά.

Σκεφτείτε αυτό το κείμενο ως μια «μίνι διαφήμιση» που πρέπει να δημιουργήσετε προσεκτικά.

Ο τίτλος και η περιγραφή σας είναι ο μοναδικός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή ενός ερευνητή και να τον κάνετε να κάνει κλικ στον σύνδεσμό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης για να μεταβεί στον ιστότοπό σας – επομένως σκεφτείτε προσεκτικά τι τοποθετείτε σε αυτούς τους τομείς στις ιστοσελίδες σας.

Εάν λείπουν οι ετικέτες τίτλου και περιγραφής σας ή η Google πιστεύει ότι δεν είναι αρκετά καλές, η Google συχνά δημιουργεί κάτι ή τις «ξαναγράφει». (Και συχνά αυτό που δημιουργεί η Google μπορεί να είναι λιγότερο από συναρπαστικό.)

 

Και τα δύο πρέπει να περιγράφουν το περιεχόμενο της σελίδας και θα πρέπει να περιλαμβάνουν λέξεις-κλειδιά, ώστε να ξεχωρίζουν στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

 

Το γενικά αποδεκτό μήκος για τις ετικέτες τίτλου είναι περίπου 50 έως 60 χαρακτήρες και οι ετικέτες περιγραφής μπορούν να είναι περίπου 160 έως 200 χαρακτήρες. Εκμεταλλευτείτε αυτόν τον χώρο και χρησιμοποιήστε τον με σύνεση.

Μιλήστε στο κοινό σας σε αυτούς τους τομείς. Τι θα τους ξεχωρίσει; Τι θα τους κάνει να θέλουν να κάνουν κλικ στον σύνδεσμό σας σε σχέση με όλους τους άλλους συνδέσμους στη σελίδα; Αυτές είναι σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας όταν γράφετε ετικέτες τίτλου και περιγραφής.

2. Εταιρικό προφίλ Google: Κατοχύρωση και βελτιστοποίηση

Το Google Business Profile (GBP) είναι μια από τις καλύτερες τοπικές στρατηγικές SEO για τοπικές επιχειρήσεις που συναντώνται με πελάτες πρόσωπο με πρόσωπο.

Εάν η επιχείρησή σας πληροί τις προϋποθέσεις για καταχώριση GBP, πρέπει να διεκδικήσετε και να βελτιστοποιήσετε το Εταιρικό προφίλ σας Google. (Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κάνετε την εταιρεία σας να κατατάσσεται ψηλά στο Google!)

 

Το Εταιρικό προφίλ Google είναι δωρεάν και η επιχείρησή σας μπορεί να έχει απίστευτη προβολή, εάν είστε αρκετά βελτιστοποιημένοι ώστε να εμφανίζεστε στο τοπικό πακέτο τριών της Google:

Το Κλειδί προς την Κορυφή των Αποτελεσμάτων.

Για να καταχώρισεται την εταιρία σας στο  Εταιρικό προφίλ Google, επισκεφτείτε τη διεύθυνση google.com/business . Υπάρχει μια διαδικασία αξίωσης και επαλήθευσης που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

 

Αυτή η διαδικασία επαλήθευσης είναι απαραίτητη επειδή η Google θέλει να επιβεβαιώσει ότι η επιχείρησή σας είναι μια νόμιμη, πραγματική εταιρεία. Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης θα πρέπει να διεκδικήσει την καταχώριση GBP.

Εάν συνεργάζεστε με μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ για τις προσπάθειές σας στο SEO, μπορείτε να της παραχωρήσετε άδεια να είναι διαχειριστής του Εταιρικού προφίλ σας αργότερα. Με αυτόν τον τρόπο, εσείς – ως ιδιοκτήτης της επιχείρησης – διατηρείτε τον έλεγχο του προφίλ σας εάν τερματίσετε τη σχέση σας με την εταιρεία.

Το επόμενο βήμα είναι να βελτιστοποιήσετε – και να συνεχίσετε να βελτιώνετε – την καταχώρισή σας στο GBP με:

  • Επιλογή κατηγοριών.
  • Προσθήκη ωραρίου λειτουργίας.
  • Γράφοντας μια σταθερή περιγραφή.
  • Μεταφόρτωση φωτογραφιών και βίντεο.
  • Δημιουργία αναρτήσεων/ενημέρωσης.
  • Απαντώντας σε ερωτήσεις που κάνουν οι πιθανοί πελάτες.
  • Συμπεριλάβετε τυχόν προϊόντα ή υπηρεσίες που πουλάτε.
  • Απάντηση σε κριτικές που λαμβάνετε.
  • Κι αλλα!

Τα Εταιρικά Προφίλ/Πάνελ γνώσεων Google είναι γεμάτα πληροφορίες για την επιχείρησή σας, επομένως φροντίστε να συμπληρώσετε πλήρως κάθε σχετική ενότητα για να ολοκληρώσετε το Εταιρικό προφίλ σας Google.

Το Κλειδί προς την Κορυφή των Αποτελεσμάτων.

3. Οι διαδικτυακές κριτικές έχουν σημασία

Έως και 84% των ανθρώπων εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές όσο και τις προσωπικές συστάσεις, σύμφωνα με την Έρευνα Τοπικής Ανασκόπησης Καταναλωτών 2023 της BrightLocal.

 

Οι διαδικτυακές κριτικές είναι σαν χρυσός για μια επιχείρηση – ειδικά όταν είναι κριτικές 5 αστέρων. Γενικά, θέλετε τουλάχιστον 10 κριτικές 5 αστέρων στο Εταιρικό προφίλ σας Google. Αλλά ο στόχος σας δεν είναι να σταματήσετε εκεί.

 

Θέλετε να ζητάτε συνεχώς από τους ευχαριστημένους πελάτες σας να αφήνουν κριτικές GBP. Γιατί; Οι διαδικτυακές κριτικές είναι ένας γνωστός παράγοντας κατάταξης – επομένως η λήψη εξαιρετικών κριτικών θα πρέπει να είναι μια από τις κορυφαίες προτεραιότητές σας!

 

“Υψηλής ποιότητας, θετικές κριτικές από τους πελάτες σας μπορούν να βελτιώσουν την προβολή της επιχείρησής σας και να αυξήσουν την πιθανότητα ένας αγοραστής να επισκεφτεί την τοποθεσία σας”, αναφέρει η Google .

 

Δύο μέρη όπου πρέπει να εστιάσετε στη λήψη κριτικών είναι το Εταιρικό προφίλ σας στο Google και η σελίδα σας στο Facebook. Αυτά είναι μεγάλα.

 

Πολλοί άνθρωποι στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δουν τι πιστεύουν οι φίλοι και η οικογένειά τους για μια επιχείρηση, επομένως η καλή ανατροφοδότηση στη σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε υποψήφιους πελάτες.

ως και 84% των ανθρώπων εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές
Οι κριτικές τρίτων μπορούν ακόμη και να εμφανίζονται στο Εταιρικό προφίλ σας Google.
ως και 84% των ανθρώπων εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές
Κάθε φορά που υπάρχει μια κριτική για την επιχείρησή σας, θετική ή αρνητική, φροντίστε να απαντήσετε σε αυτήν. Αυτό δείχνει ότι άλλοι άνθρωποι διαβάζουν τις κριτικές ότι εσείς, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, ενδιαφέρεστε για τη γνώμη των πελατών σας.

4. Δημιουργήστε ξεχωριστές σελίδες υπηρεσιών

Εάν διαχειρίζεστε μια επιχείρηση που βασίζεται σε υπηρεσίες, ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μεμονωμένες σελίδες για  κάθε υπηρεσία  που προσφέρετε αντί να τοποθετείτε απλώς μια λίστα με τις υπηρεσίες σας σε μία σελίδα.

σελίδες υπηρεσιών
Η δημιουργία σελίδων υπηρεσίας σάς επιτρέπει να κάνετε βελτιστοποίηση για την τοποθεσία που στοχεύετε και για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη υπηρεσία που προσφέρετε με πολύ πιο στοχευμένο τρόπο.
Η δημιουργία σελίδων υπηρεσίας σάς επιτρέπει να κάνετε βελτιστοποίηση για την τοποθεσία που στοχεύετε και για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη υπηρεσία που προσφέρετε με πολύ πιο στοχευμένο τρόπο.

Αντί για μια λίστα γραμμών ή για να έχετε μόνο μια σύντομη παράγραφο σε μια σελίδα “Υπηρεσίες”, έχετε μια ολόκληρη σελίδα για να μιλήσετε για κάθε υπηρεσία που προσφέρετε, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε πολύ περισσότερο χώρο για περιεχόμενο και τρόπους βελτιστοποίησης του κειμένου για την εξυπηρέτηση σας. αναγνώστες  και  Google (για λόγους SEO).

 

Αφιερώστε λοιπόν λίγο χρόνο δημιουργώντας μεμονωμένες σελίδες για κάθε υπηρεσία που προσφέρετε – ακόμα κι αν έχετε χρόνο να δημιουργήσετε μόνο τις σελίδες μία κάθε φορά. Θα αξίζει τον κόπο στο τέλος. Υπόσχομαι!

5. Ηλεκτρονικοί κατάλογοι και παραπομπές

Πρέπει να καταχωρείτε την επιχείρησή σας σωστά και με συνέπεια στους κορυφαίους διαδικτυακούς καταλόγους επιχειρήσεων (γνωστοί και ως αναφορές) όπως Yelp, Facebook, Merchant Circle, Citysearch κ.λπ.

 

Γιατί; Επειδή οι διαδικτυακοί κατάλογοι συχνά εμφανίζουν υψηλά οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Εάν η επιχείρησή σας δεν περιλαμβάνεται σε αυτούς τους καταλόγους, όταν ένας δυνητικός πελάτης κάνει κλικ σε αυτούς τους συνδέσμους στα αποτελέσματα αναζήτησης, δεν θα βρει τις πληροφορίες της εταιρείας σας.

 

Θα θελήσετε επίσης να προσπαθήσετε να βρείτε τοπικούς καταλόγους υψηλής ποιότητας  για να καταχωρίσετε την επιχείρησή σας.

 

Ελέγξτε με τον ιστότοπο της τοπικής εφημερίδας και το Εμπορικό σας Επιμελητήριο για να δείτε εάν έχουν έναν τοπικό κατάλογο επιχειρήσεων στον οποίο μπορείτε να καταχωρηθείτε.

 

Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά όπως “κατάλογος [η πόλη σας]” για να βρείτε άλλους τοπικούς ιστότοπους παραπομπών ή καταλόγους.

 

Είναι επίσης σημαντικό να λαμβάνετε το όνομα, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου (NAP) της επιχείρησής σας στους κύριους συγκεντρωτές δεδομένων παραπομπών όπως το Foursquare, το Data Axle και το Neustar Localeze.

 

Οι αθροιστές δεδομένων διανέμουν τις πληροφορίες της εταιρείας σας σε εκατοντάδες άλλους διαδικτυακούς καταλόγους.

 

Βεβαιωθείτε πάντα ότι το NAP της εταιρείας σας είναι συνεπές σε όσο το δυνατόν περισσότερους από αυτούς τους καταλόγους και τοποθεσίες παραπομπών.

6. Γίνετε κοινωνικοί

Αν μέχρι τώρα απέφευγες τα social media, ήρθε η ώρα να γίνεις social! Το Εταιρικό προφίλ της Google σάς επιτρέπει πλέον να προσθέτετε συνδέσμους μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο Εταιρικό προφίλ σας.

 

Μπορείτε να προσθέσετε ένα προφίλ κοινωνικών μέσων για καθεμία από τις ακόλουθες πλατφόρμες:

 

  • Facebook
  • Χ
  • Ίνσταγκραμ
  • Τικ Τοκ
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • YouTube

 

Για να κάνει τα πράγματα ακόμα πιο ενδιαφέροντα, η Google άρχισε πρόσφατα να εμφανίζει πραγματικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα Επιχειρηματικά προφίλ Google! (Σημείωση: Αυτή είναι μια ολοκαίνουργια λειτουργία που ενδέχεται να μην είναι ακόμη διαθέσιμη στο Εταιρικό προφίλ σας.)


Η ύπαρξη αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καταχώρισή σας σε GBP συμβάλλει στη δημιουργία αφοσίωσης στην καταχώριση του Εταιρικού προφίλ σας – και η Google λατρεύει την αφοσίωση!

 

Αυτές οι έξι Local SEO στρατηγικές είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου σχετικά με το Local SEO. Η παραπάνω εφαρμογή των έξι τακτικών τοπικής αναζήτησης  θα σας δώσει ένα προβάδισμα στον ανταγωνισμό σας. Ξεκινήστε σήμερα!

Search

Share:

Υπηρεσίες

Περιεχόμενά

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
Email
WhatsApp

Αναδείξτε την Επιχείρησή σας Με την Ιδανική Ιστοσελίδα

Συμπληρώστε το Ερωτηματολόγιο Προσφοράς Σήμερα!

Είστε έτοιμοι να αναπτύξετε τη δική σας επαγγελματική ιστοσελίδα και να αυξήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Ξεκινήστε σήμερα συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο μας για προσφορά ιστοσελίδας.

Αυτό το ερωτηματολόγιο έχει σχεδιαστεί για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας, ώστε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή λύση για την επιχείρησή σας. Μερικές λεπτομέρειες που θα θέλαμε να μοιραστείτε μαζί μας περιλαμβάνουν τον σκοπό της ιστοσελίδας, τον στόχο κοινό, τις λειτουργίες που θέλετε να περιλαμβάνονται και τον προϋπολογισμό σας.

Μην ανησυχείτε εάν δεν γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή – απλώς συμπληρώστε όσα περισσότερα στοιχεία μπορείτε. Εάν χρειαστεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε περισσότερες λεπτομέρειες και να καθοδηγήσουμε τη διαδικασία.

Πάρτε την πρωτοβουλία και ας ξεκινήσουμε την κατασκευή της επαγγελματικής ιστοσελίδας που ονειρεύεστε! 

Webion Blog

Σχετικές Αναρτήσεις

Η Σημασία του Web Hosting για το SEO
Seo (Search Engine Optimization)

Η Σημασία του Web Hosting για το SEO: Το Κλειδί προς την Κορυφή των Αποτελεσμάτων.

Στο ανταγωνιστικό κόσμο του Διαδικτύου, η βελτίωση της ορατότητας της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι κρίσιμη. Ανάμεσα στους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν το SEO (Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης), το Web Hosting διαδραματίζει ένα θεμελιώδη ρόλο. Ενώ ένας εξαιρετικό Web Hosting δεν εγγυάται αυτόματα την κορυφαία θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι απαραίτητος για την επίτευξη ισχυρών αποτελεσμάτων SEO. Ας εξετάσουμε λεπτομερώς γιατί η φιλοξενία επηρεάζει το SEO και πώς μπορείτε να πληροίτε τις προδιαγραφές της Google ενώ εξασφαλίζετε την ευχρηστία και τη βάθος πληροφοριών για τους αναγνώστες σας.

Professional Web Design Services κατασκευή ιστοσελίδων SEO βελτιστοποίηση WordPress
Μείνετε συνδεδεμένοι, όπου και αν βρίσκεστε!
Κατεβάστε την επίσημη εφαρμογή μας για να απολαύσετε εξατομικευμένη εμπειρία και αποκλειστικά προνόμια.