Η Google διαχειρίζεται τουλάχιστον 2 τρισεκατομμύρια αναζητήσεις ετησίως

Πόσες αναζητήσεις ετησίως γίνονται στο Google; Μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια, η εταιρεία δημοσίευσε επιτέλους σήμερα έναν ενημερωμένο αριθμό «τρισεκατομμυρίων» ετησίως. Πόσα τρισεκατομμύρια, ακριβώς, δεν θα έλεγε η Google. Θεωρήστε δύο τρισεκατομμύρια το σημείο εκκίνησης.

Τουλάχιστον 2 τρισεκατομμύρια και λιγότερο από ένα τετράστιχο

Η Google επιβεβαίωσε ότι, επειδή είπε ότι διεκπεραιώνει «τρισεκατομμύρια» αναζητήσεις ετησίως σε όλο τον κόσμο, ο αριθμός θα μπορούσε με ασφάλεια να θεωρηθεί ότι είναι δύο τρισεκατομμύρια ή παραπάνω. Εξάλλου, δεν μπορείτε να κάνετε τρισεκατομμύρια αναζητήσεις — πληθυντικός — εκτός αν είναι δύο ή περισσότερες.

Είναι όμως περισσότερα από δύο τρισεκατομμύρια; Η Google θα μπορούσε να κάνει πέντε τρισεκατομμύρια αναζητήσεις ετησίως. Ή 10 τρισ. Ή 100 τρισ. Ή πιθανώς έως και 999 τρισεκατομμύρια, γιατί αν ήταν 1.000 τρισεκατομμύρια, θα περίμενε κανείς ότι η Google θα ανακοίνωνε ότι κάνει τετράκις δισεκατομμύρια αναζητήσεις ετησίως (Ναι, αυτό είναι το όνομα για 1.000 τρισεκατομμύρια — έπρεπε να το ψάξω!).

Οι αναζητήσεις της Google ανά έτος, με την πάροδο του χρόνου

Ο πραγματικός αριθμός τρισεκατομμυρίων είναι πιθανώς κοντά στο μονοψήφιο ή χαμηλό διψήφιο αριθμό. Αυτή η υπόθεση προέρχεται από όσα έχει ισχυριστεί η Google στο παρελθόν. Για να το καταλάβουμε αυτό, ας ρίξουμε μια ματιά στο ιστορικό των όσων η ίδια η Google είπε ότι χειρίζεται από την άποψη των αναζητήσεων ανά έτος. 

Μια σημαντική σημείωση εδώ: Όλοι οι παρακάτω αριθμοί είναι αυτοί που ισχυρίστηκε η ίδια η Google, όχι αυτοί από τρίτα μέρη. Επίσης σημαντικό: είναι εύκολο να βρείτε ιστότοπους που ισχυρίζονται ότι δείχνουν μια εξέλιξη από έτος σε έτος με βάση τα στοιχεία της ίδιας της Google σχετικά με το πώς οι αναζητήσεις της Google έχουν αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου. Αυτοί οι ισχυρισμοί δεν είναι έγκυροι, καθώς η Google συχνά παραλείπει τις αναζητήσεις που αναφέρονται από τον εαυτό τους, όπως θα δείτε παρακάτω. 

  • 1999: ένα δισεκατομμύριο ετησίως (με βάση τρία εκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα τον Αύγουστο του 1999, όπως αναφέρει ο John Battelle στο σπουδαίο βιβλίο του, The Search . Τα στοιχεία, είμαι αρκετά σίγουρος, προέρχονταν απευθείας από την Google, η οποία ήταν πιο ανοιχτή τότε όταν χρειάζεται να αποδείξει την ιστορία ανάπτυξής του)
  • 2000: 14 δισεκατομμύρια (με βάση 18 εκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα για το πρώτο εξάμηνο του 2000 και 60 εκατομμύρια για το δεύτερο εξάμηνο, από τα στοιχεία που αναφέρει η Battelle. Δεν είναι τέλεια εκτίμηση, αλλά είναι ό,τι καλύτερο μπορώ να υπολογίσω)
  • 2001–2003: 55 δισεκατομμύρια+ (με βάση τις αναφορές της Google για το Zeitgeist το 2001 , το 2002 και το 2003 )
  • 2004–2008: 73 δισεκατομμύρια (με βάση τη δήλωση της Google ότι έκανε 200 εκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα το 2004. Μετά από αυτό, έλεγε μόνο «δισεκατομμύρια» στο Google Zeitgeist για το 2005 και το 2007 , χωρίς να αναφέρεται τίποτα για το 2006 ή το 2008)
  • 2009: 365 δισεκατομμύρια+ (Μια ανάρτηση ιστολογίου της Google το 2009 ανέφερε ότι η Google έκανε περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο αναζητήσεις την ημέρα και μετά σίγαση για το 2010 και το 2011)
  • 2012–2015: 1,2 τρισεκατομμύρια (βάσει ενός αριθμού 100 δισεκατομμυρίων ανά μήνα που δημοσίευσε η Google κατά τη διάρκεια ειδικής ενημέρωσης τύπου για την αναζήτηση το 2012. Η Google επανέλαβε αυτόν τον αριθμό το 2015, όταν το εξέφρασε ως τρία δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα)
  • 2016: δύο τρισεκατομμύρια

Η δυσκολία στην εκτίμηση πέραν των 2 τρισ

Όπως μπορείτε να δείτε, η Google ισχυρίζεται ότι κάνει τουλάχιστον διπλάσιες αναζητήσεις το 2016 σε σχέση με το 2012. Αυτό φαίνεται λογικό να το πιστεύουμε. Θα μπορούσε όμως να κάνει περισσότερα; 

Ο καλύτερος τρόπος που ξέρω για να εκτιμήσω είναι να επαναλάβω αυτό που έχω κάνει πριν . Εξετάστε τι ανέφερε η comScore , μια υπηρεσία αξιολογήσεων τρίτου μέρους, ότι χειρίζεται η Google το 2012. Στη συνέχεια, το συγκρίνετε με το 2016, για να λάβετε τον ρυθμό ανάπτυξης του comScore για την Google. Στη συνέχεια, αυτό το ποσοστό μπορεί να εφαρμοστεί στα στοιχεία της Google. 

Αυτό δεν είναι τέλειο για διάφορους λόγους. Πρώτον, το comScore μετρά μόνο τις αναζητήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες και όχι παγκοσμίως. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ανάπτυξη μπορεί να είναι πολύ διαφορετική. Δεύτερον, το comScore μετρά μόνο τις αναζητήσεις επιτραπέζιου υπολογιστή, χωρίς τις περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις που γίνονται τώρα σε κινητά με το Google. Τέλος, το comScore είναι τελικά μια μορφωμένη εικασία για το τι πραγματικά επεξεργάζεται η Google. Μόνο η Google ξέρει σίγουρα. 

Έχοντας υπόψη αυτές τις επιφυλάξεις, οι πιο πρόσφατες εκτιμήσεις του comScore αναφέρουν ότι η Google διαχειρίζεται 10,4 δισεκατομμύρια αναζητήσεις τον περασμένο μήνα. Συγκρίνοντας αυτό με πριν από τρία χρόνια, το comScore έθεσε το Google σε 11,4 δισεκατομμύρια αναζητήσεις το μήνα. Ωχ! Αυτό είναι μια πτώση εννέα τοις εκατό. Αυτό το ποσοστό που εφαρμόζεται στα τελευταία στοιχεία της Google υποδηλώνει ότι η Google θα έπρεπε να είχε πέσει σε περίπου ένα τρισεκατομμύριο αναζητήσεις, όχι να ανέλθει σε δύο τρισεκατομμύρια ή περισσότερες. 

Επιστροφή σε αυτές τις επιφυλάξεις. Και πάλι, το comScore μετρά μόνο τη δραστηριότητα αναζήτησης επιτραπέζιων υπολογιστών , η οποία μειώνεται σταθερά από το 2013, καθώς οι άνθρωποι στρέφονται σε κινητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι η comScore χάνει εντελώς την ιστορία ανάπτυξης στην αναζήτηση, καθιστώντας τις οποιεσδήποτε εκτιμήσεις από τα στοιχεία της αρκετά άχρηστες. 

Αναζητήσεις ανά δευτερόλεπτο, λεπτό, ημέρα και μήνα

Η ουσία: Χωρίς η ίδια η Google να παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες, η υπόθεση δύο τρισεκατομμυρίων ή περισσότερων αναζητήσεων ετησίως είναι το ασφαλέστερο στοίχημα, για όσους θέλουν να αναφέρουν έναν πραγματικό αριθμό αντί να πουν “τρισεκατομμύρια”. 

Εκείνοι που αναφέρουν αριθμούς επίσης συχνά επιθυμούν να τους αναφέρουν ανά μήνα, ημέρα ή ακόμη και στη δεύτερη. Εάν πηγαίνετε με δύο τρισεκατομμύρια το χρόνο με την Google, τότε η ανάλυση είναι ως εξής, σε στρογγυλεμένα νούμερα: 

  • Αναζητήσεις ανά δευτερόλεπτο: 63.000
  • Αναζητήσεις ανά λεπτό: 3,8 εκατομμύρια
  • Αναζητήσεις ανά ώρα: 228 εκατομμύρια
  • Αναζητήσεις ανά ημέρα: 5,5 δισεκατομμύρια
  • Αναζητήσεις ανά μήνα: 167 δισεκατομμύρια
  • Αναζητήσεις ανά έτος: 2 τρισ

Και πάλι, μια προειδοποίηση. Διαβάστε όλους αυτούς τους αριθμούς έχοντας κατά νου το «τουλάχιστον». Η Google κάνει τουλάχιστον δύο τρισεκατομμύρια αναζητήσεις, λέει, αλλά θα μπορούσε να είναι περισσότερες. Αυτό σημαίνει ομοίως ότι κάνει τουλάχιστον 63.000 αναζητήσεις ανά δευτερόλεπτο, αλλά ίσως περισσότερες, τουλάχιστον 5,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα, αλλά ίσως περισσότερες, κ.λπ.

Search

Share:

Υπηρεσίες

Περιεχόμενά

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
Email
WhatsApp

Αναδείξτε την Επιχείρησή σας Με την Ιδανική Ιστοσελίδα

Συμπληρώστε το Ερωτηματολόγιο Προσφοράς Σήμερα!

Είστε έτοιμοι να αναπτύξετε τη δική σας επαγγελματική ιστοσελίδα και να αυξήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Ξεκινήστε σήμερα συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο μας για προσφορά ιστοσελίδας.

Αυτό το ερωτηματολόγιο έχει σχεδιαστεί για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας, ώστε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή λύση για την επιχείρησή σας. Μερικές λεπτομέρειες που θα θέλαμε να μοιραστείτε μαζί μας περιλαμβάνουν τον σκοπό της ιστοσελίδας, τον στόχο κοινό, τις λειτουργίες που θέλετε να περιλαμβάνονται και τον προϋπολογισμό σας.

Μην ανησυχείτε εάν δεν γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή – απλώς συμπληρώστε όσα περισσότερα στοιχεία μπορείτε. Εάν χρειαστεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε περισσότερες λεπτομέρειες και να καθοδηγήσουμε τη διαδικασία.

Πάρτε την πρωτοβουλία και ας ξεκινήσουμε την κατασκευή της επαγγελματικής ιστοσελίδας που ονειρεύεστε! 

Webion Blog

Σχετικές Αναρτήσεις

Η Σημασία του Web Hosting για το SEO
Seo (Search Engine Optimization)

Η Σημασία του Web Hosting για το SEO: Το Κλειδί προς την Κορυφή των Αποτελεσμάτων.

Στο ανταγωνιστικό κόσμο του Διαδικτύου, η βελτίωση της ορατότητας της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι κρίσιμη. Ανάμεσα στους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν το SEO (Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης), το Web Hosting διαδραματίζει ένα θεμελιώδη ρόλο. Ενώ ένας εξαιρετικό Web Hosting δεν εγγυάται αυτόματα την κορυφαία θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι απαραίτητος για την επίτευξη ισχυρών αποτελεσμάτων SEO. Ας εξετάσουμε λεπτομερώς γιατί η φιλοξενία επηρεάζει το SEO και πώς μπορείτε να πληροίτε τις προδιαγραφές της Google ενώ εξασφαλίζετε την ευχρηστία και τη βάθος πληροφοριών για τους αναγνώστες σας.

Professional Web Design Services κατασκευή ιστοσελίδων SEO βελτιστοποίηση WordPress
Μείνετε συνδεδεμένοι, όπου και αν βρίσκεστε!
Κατεβάστε την επίσημη εφαρμογή μας για να απολαύσετε εξατομικευμένη εμπειρία και αποκλειστικά προνόμια.